سلیم سنتر لوازم یدکی کوپا

نمایش 1–12 از 230 نتیجه

نمایش 9 24 36

لوازم یدکی کوپا

لوازم یدکی کوپا ریگان تا مدتی قبل به راحتی در دسترس نبود یا به دلیل مشکلات اقتصادی و تحریم با قیمت های بالا عرضه می گردید. پس از مدتی برخی از فعالین حوزه قطعات و لوازم یدکی توانستند با واردات لوازم کوپا اصلی تا حدی این کمبود را جبران کنند.

ریگان کوپا رویال و فلگشیپ در بازار ایران مانند سایر خودروهای چینی قیمت نسبتا بالایی دارند و لوازم یدکی کوپا ارجینال نیز ممکن است نسبت به قطعات خودروهای دیگر، قیمت بالاتری داشته باشند. ولی با این وجود در بین ایرانیان به خاطر ظاهر بی نظیر این خودرو که برگرفته از سبک طراحی خودروهای آلمانی می باشد، طرفداران زیادی دارد.


قطعات و لوازم یدکی خودرو ریگان کوپا

خرید لوازم کوپا اصلی وارداتی در ایران

خرید غیرحضوری قطعات کوپا به دلیل صرفه جویی در هزینه ها و وقت، محبوبیت زیادی در بین مشتریان دارد. از آنجایی که تهیه لوازم جانبی کوپا به صورت حضوری برای مشتریان مشکلات زیادی به همراه دارد، می توانید از فروشگاه های معتبر اینترنتی خرید کنید. سلیم سنتر با سابقه طولانی و سرویس دهی درجه یک، سعی بر ساپورت صاحبان خودرو در سرتاسر ایران را دارد. اگر تصمیم به خرید لوازم کوپا t210 اصلی در هر جای ایران را دارید، می توانید با سلیم سنتر تماس بگیرید.

قطعات کوپا اصلی در تهران و کرج

همانطور که می دانید کمپانی های وارد کننده خودرو کوپا، خدمات پس از فروش ضعیفی به مشتریان ارائه می کنند. از این رو، مجموعه سلیم سنتر سعی در برطرف ساختن بخش عمده ای از لوازم کوپا برای مشتریان تهران و کرج دارد و تاکنون موفق به جلب رضایت مشتریان گردیده است.

لوازم یدکی کوپا ریگان در اصفهان

صاحبان خودرو کوپا در اصفهان نیز میتوانند از خدمات درجه یک سلیم سنتر بهره مند شوند و لوازم جانبی کوپا رویال را به راحتی تهیه کنند. چرا که تمامی تلاش ما ارائه قطعات با کیفیت بالا و سود کم به سراسر کشور عزیزمان می باشد.

لوازم کوپا در کرمانشاه

خرید آنلاین از فروشگاه های معتبر میتواند منجر به صرفه جویی در زمان و هزینه های شما شود. در صورتی که در شهرستان هایی مثل کرمانشاه ساکن هستید، میتوانید قطعات موتوری، جلوبندی، گیربکس و بدنه کوپا را از فروشگاه های اینترنتی معتبری مثل سلیم سنتر تهیه کنید.

لوازم یدکی کوپا در مشهد

هموطنان ما در مشهد نیز میتوانند از این پس، لوازم جانبی کوپا در تمامی مدل ها را از فروشگاه سلیم سنتر تهیه نمایند. بدین منظور همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت به سفارش شما رسیدگی شود.

عرضه لوازم کوپا در تمامی شهر های ایران

مفتخریم اعلام کنیم که مجموعه سلیم سنتر به عنوان اصلی ترین وارد کننده لوازم کوپا در ایران، قادر به سرویس دهی در تمامی شهرستان ها می باشد و بخش عمده ای از نیاز صاحبان خودرو کوپا را برطرف خواهد ساخت. بنابراین هرجا که هستید، کافیست با مشاوران ما در سلیم سنتر تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

لوازم کوپا در تهران

نحوه ارسال لوازم یدکی کوپا در تهران و تمامی شهرستان ها

فروشگاه تخصصی لوازم یدکی خودروهای چینی سلیم سنتر، پس از سال ها تجربه در زمینه فروش قطعات و لوازم جانبی ماشین های چینی، تصمیم به عرضه لوازم کوپا در ایران گرفت. در واقع این مجموعه، وارد کننده مستقیم و بدون واسطه لوازم یدکی کوپا ریگان می باشد. بنابراین با در نظر گرفتن کمترین سود، قطعات با کیفیت و اصلی را با ضمانت ارائه می کند.
از این پس می توانید با خیال راحت از اصالت کالا، برای خرید لوازم کوپا اورجینال در سه تیپ مختلف فلگشیپ، رویال و اکسکلوسیو، فروشگاه معتبر سلیم سنتر را انتخاب کنید. ما قطعات و لوازم یدکی کوپا اصلی را در تهران، کرج و تمامی شهرهای ایران در کمترین زمان برای شما ارسال خواهیم کرد.

لوازم یدکی کوپا ریگان

قطعات و لوازم یدکی خودرو ریگان کوپا

خودرو کوپا ریگان (زوتی t600) مثل هر خودروی دیگری گاهی نیاز به تعویض قطعات یدکی دارد. قطعا شما نمی خواهید برای محصولی پول پرداخت کنید که دوام زیادی نخواهد داشت. یا حتی محصولی را خریداری کنید که از کیفیت پایینی برخوردار است. ما به شما توصیه می کنیم به دنبال لوازم یدکی کوپا ریگان اصلی باشید. چرا که مطمئن ترین گزینه برای خودروی شماست و میدانید آنچه تهیه نموده اید، فابریک خودروی کوپا ریگان طراحی و ساخته شده است. از طرفی هم ضمانت تولید کننده و اصالت کالا را در بر می گیرد.

حتما تا به حال برای شما پیش آمده که محصولی را خریداری کنید و متوجه شوید معایبی دارد. برای جلوگیری از این مشکل بهتر است کار را به کاردان بسپارید و از مشاوره رایگان سایت وارد کننده لوازم یدکی کوپا ریگان https://salimcenter.ir بهره مند شوید.

لوازم جانبی کوپا

متاسفانه لوازم جانبی کوپا، نمایندگی ها و خدمات پس از فروش منظمی در کشور ما ندارد. از این رو صاحبان خودرو کوپا برای تهیه قطعات کمیاب کوپا با مشکلات زیادی مواجه می شوند. مجموعه سلیم سنتر با ارسال سریع و به موقع به سراسر ایران و سرویس دهی درجه یک، این کمبود را جبران می کند. پس دیگر نگران تهیه لوازم جانبی کوپا و لوازم کوپا برای خودرو خود نباشید.

در صورتی که لوازم جانبی کوپا غیر اصلی را تهیه کنید، از ضمانت کالا خبری نیست و ممکن است پس از مدت کوتاهی نیاز به تعویض مجدد داشته باشد. به همین دلیل ما توصیه میکنیم که قطعات این خودرو را از مراکز و سایت های معتبر با ارائه ضمانت تهیه نمایید. و همچنین ریسک نکنید و برای پرداخت هزینه کمتر خود را به دردسر نیاندازید.

قطعات یدکی کوپا

زوتی T600

خودروسازان ایرانی با همکاری شرکای چینی همواره در تلاش هستند که مدل های جدید با قیمت مناسب را عرضه کنند. بعد از وارد کردن اولین خودروی زوتی توسط گروه خودرو سازی سایپا، راه برای سایر شرکت ها هموار شد. پس از آن، ریگان خودرو یکی از زیر مجموعه های کرمان خودرو، زوتی T600 را وارد کرد.

زوتی t600 یک کراس اوور جمع و جور می باشد که توسط شرکت چینی زوتی تولید می شود. استایل این خودرو به شدت جنجال برانگیز شد زیرا که بدنه آن یادآورد آئودی Q5، و نمای جلو کپی شده از نسل نخست فولکس واگن توآرگ می باشد. چرا که نه؟ یک خودروی اروپایی با قیمت خودروی آسیایی.

ریگان کوپا t210

ریگان کوپا یک خودروی ناشناس و تازه وارد در ایران به شمار می رود. خودرویی که در بدو ورود طرفداران زیادی در بین ایرانیان پیدا کرد. و اما این روزها، دغدغه صاحبان این خودرو تهیه لوازم یدکی کوپا ریگان می باشد.

ریگان خودرو که پیش از این به تولید قطعات یدکی خودرو برای شرکت کرمان موتور مشغول بود، تصمیم گرفت به دنیای مونتاژ خودرو قدم بگذارد. بنابراین شروع به مونتاژ این محصول زوتی تی 600 نمود و نام آن را به ریگان کوپا T210 تغییر داد. رویال، فلگشیپ و اکسکلوسیو سه تیپ کوپا ریگان هستند که فلگشیپ کاملترین آنها می باشد.

لوازم یدکی کوپا رویال

امکانات انواع مدل های کوپا ریگان

شاید یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت روز افزون این کراس اوور خوش چهره، آپشن های متنوع و جذاب آن باشد. در واقع با تعبیه امکاناتی نظیر فرمان برقی، کلید های کنترلی روی فرمان، سیستم تهویه اتومات با دریچه جداگانه برای سرنشینان عقب و…، تجربه رانندگی لذت بخش تری را برای شما به ارمغان می آورد.

همانطور که میدانید خودروی کوپا T210 در سه تیپ رویال، فلگشیپ و اکسکلوسیو عرضه شده است. امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی در این خودروها اندکی با یکدیگر متفاوت است و برخی اپشن ها فقط مختص ورژن فلگشیپ می باشد. در اینجا به طور کامل به مقایسه امکانات انواع مدلهای کوپا می پردازیم.

جدول لوازم کوپا رویال و فلگشیپ

امکانات کوپا رویال کوپا فلگشیپ
ایربگ تهویه مطبوع اتوماتیک، مجهز به دریچه جداگانه در ردیف عقب تهویه مطبوع اتوماتیک، مجهز به دریچه جداگانه در ردیف عقب
اسپیکر 8 عدد 8 عدد
سنسور سنسور باران آینه جانبی، سنسور پارک عقب و جلو سنسور باران آینه جانبی، سنسور پارک عقب و جلو
سقف پانورما برقی پانورما برقی
فرمان غربیلک تنظیم شونده چرمی و برقی EPS، مجهز به کنترل های روی فرمان غربیلک تنظیم شونده چرمی و برقی EPS، مجهز به کنترل های روی فرمان
آینه آینه های بغل برقی تاشو، مجهز به گرمکن، چراغ راهنما، آینه وسط مجهز به تنظیمات ضد انعکاسی آینه های بغل برقی تاشو، مجهز به گرمکن، چراغ راهنما، آینه وسط مجهز به تنظیمات ضد انعکاسی
چراغ پروژکتوری زنون دیلایت، مجهز به سنسور نور خودکار، قابلیت تنظیم ارتفاع چراغها پروژکتوری زنون دیلایت، مجهز به سنسور نور خودکار، قابلیت تنظیم ارتفاع چراغها
صفحه نمایش نمایشگر تمام لمسی 9 اینچی نمایشگر تمام لمسی 9 اینچی
سیستم سیستم ترمز ABS، سیستم کروز کنترل، سیستم کنترل کشش، سیستم استارت دکمه ای، سیستم هشدار سیستم ترمز ABS، سیستم کروز کنترل، سیستم کنترل کشش، سیستم استارت دکمه ای، سیستم هشدار
صندلی دارای روکش چرمی، صندلی های جلو مجهز به گرمکن، قابلیت تنظیم برقی صندلی های جلو و تنظیم گودی کمر دارای روکش چرمی، صندلی های جلو مجهز به گرمکن، قابلیت تنظیم برقی صندلی های جلو و تنظیم گودی کمر

لوازم یدکی کوپا ریگان

مشخصات فنی انواع مدل های کوپا ریگان

این خودرو ابتدا با یک موتور توربوشارژ 1.5 لیتری و سپس با موتور بنزینی 2 لیتری توربوشارژ در سال 2015 عرضه شد. در سال 2018 تولید تمام مدل های T600 متوقف شد و فقط زوتی t600 کوپه برای فروش وارد بازار چین شد.

در واقع شباهت زیادی به مدل اسپرت t600 دارد با این تفاوت که چراغ های جدید، چراغ های جلو و طراحی داخلی آن مدرن تر و اسپرت تر می باشد. در اینجا به مقایسه ویژگی های فنی مدل های ریگان کوپا می پردازیم:

مشخصات کوپا رویال کوپا فلگشیپ کوپا اکسکلوسیو
موتور 4 سیلندر خطی توربو شارژ 4 سیلندر خطی توربو شارژ 4 سیلندر خطی توربو شارژ
توان 156 اسب بخار 156 اسب بخار 156 اسب بخار
گشتاور 210 نیوتن متر 210 نیوتن متر 210 نیوتن متر
حجم موتور 1501 سی سی 1501 سی سی 1501 سی سی
حجم مخزن بنزین 60 لیتر 60 لیتر 60 لیتر
وزن خودرو 1660 کیلوگرم 1660 کیلوگرم 1660 کیلوگرم
مصرف سوخت کل 8.6 لیتر در هر 100 کیلومتر 8.6 لیتر در هر 100 کیلومتر 8.6 لیتر در هر 100 کیلومتر
شتاب 0 تا 100 9.2 ثانیه 9.2 ثانیه 9.2 ثانیه
گیربکس 6 سرعته اتوماتیک 6 سرعته اتوماتیک 6 سرعته اتوماتیک
فاصله بین دو محور 2805 میلی متر 2805 میلی متر 2805 میلی متر
سیستم سوخت رسانی انژکتوری پاشش مستقیم انژکتوری پاشش مستقیم انژکتوری پاشش مستقیم

مزایا و معایب ماشین کوپا ریگان

همانطور که میدانید حتی برندهای مطرح دنیا، علاوه بر نقاط قوت خود، دارای نواقصی نیز هستند. خودروی کوپا نیز از این قائده مستثنی نیست. این خودرو با وجود ظاهر جذاب و جنجالی خود، ایراداتی هم دارد که در اینجا به بررسی آن می پردازیم:

مزایا ریگان کوپا:

  • این خودرو در سه تیپ رویال (Royal)، اکسکلوسیو (Exclusive)، و فلگشیپ (Flagship) روانه بازار ایران شد. تیپ فلگشیپ کوپا با امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی فوق العاده کاملی ارائه شد. از آنجایی که خودروهای داخلی با آپشن های محدودی همراه می باشند، این خودرو توجه مشتریان ایرانی جلب می کند.
  • با این وجود که کوپا ریگان از برندهای معروف مثل توارگ و آئودی الهام گرفته، ولی ظاهر جذاب و متفاوتی ارائه کرده است. علاوه بر این، نمای داخلی زوتی t600 بسیار شیک و اسپرت طراحی شده و از متریال با کیفیت در ساخت آن بکار رفته است.

معایب کوپا:

  • یکی از ایراداتی که به کراس اوور کوپا ریگان می توان گرفت، تک دیفرانسیل بودن آن است. بنابراین برای مسافرت های داخل شهری مناسب است.
  • از آنجایی که این خودرو جثه بزرگی دارد، موتور آن توان کافی برای شتاب گرفتن را ندارد. در نتیجه نباید انتظار شتاب فوق العاده ای از آن داشته باشید.