سلیم سنتر لوازم یدکی هاوال

لوازم هاوال H2 (164)

لوازم یدکی هاوال H6 (153)

لوازم گریت وال هاوال M4 (1)

لوازم هاوال H9 (147)

تماس جهت سفارش قطعه

خرید قطعات هاوال اصلی در ایران

خودرو هاوال مانند هر خودرو دیگری گاهی نیاز به تعویض قطعات دارد. روشن است که محصولات غیر اصلی کارایی و کیفیت قطعات اصلی را ندارند. حتی میتوانند منجر به خرابی سایر قطعات خودرو شوند. پس به شما توصیه می کنیم که به دنبال خرید لوازم یدکی هاوال اصلی باشید. چرا که این قطعات هم مورد تایید کمپانی سازنده خودرو می باشند و هم شامل ضمانت نامه تولید کننده می شوند.

لوازم یدکی هاوال

لوازم یدکی هاوال h2

هاوال اچ 2 یکی از اولین خودروهای کمپانی گریت وال هاوال می باشد که توسط بهمن خودرو به ایران راه پیدا کرد. این خودروی کراس اوور جمع و جور از رقبای چینی خود، یک سر و گردن بالا تر است. چرا که به دلیل کیفیت بالا و طراحی جذاب، در بدو ورود خود به فروش عالی دست یافت.

و اما صاحبان این خودرو برای تهیه قطعات یدکی Haval h2 چه باید بکنند؟ اگر هنگام خرید آنلاین سوالی برای شما پیش آمد، باید از جزئیات آن مطلع شوید. گاهی نمیتوانید فقط از روی عکس قطعه به جواب سوالات خود برسید. در چنین شرایطی توصیه می کنیم با کارشناسان ما در مجموعه سلیم سنتر تماس بگیرید و تمامی اطالاعات لازم را کسی کنید.
تماس جهت سفارش قطعه

لوازم یدکی هاوال H9

هاوال اچ 9 یکی از جذاب ترین و لاکچری ترین خودروهای هاوال، نیز به بازار ایران راه پیدا کرد. این خودرو در مقایسه با سایر خودروهای چینی، یک سر و گردن بالاتر می باشد. در واقع مدعی ست که در حد چینی ها نیست و توان رقابت با خودروهای کره ای و ژاپنی را دارد. در طراحی ظاهری آن میتوان آثاری از تویوتا پرادو، پاجرو و حتی مرسدس بنز جی ال را پیدا کرد!

از آنجایی که عرضه این خودرو هاوال در کشور ما چندان بالا نیست، ممکن است در پیدا کردن قطعات آن با مشکل روبرو شوید. از این رو سلیم سنتر با در نظر گرفتن کمترین سود و بیشترین کیفیت، آمادگی ارائه خدمات و فروش قطعات هاوال H9 در سراسر کشور را اعلام می کند. بنابراین همین حالا با مشاوران ما تماس بگیرید و راهنمایی لازم را در این زمینه دریافت نمایید.

لوازم گریت وال هاوال M4

خودرو گریت وال هاوال M4 که به یک موتور 1.5 لیتری مجهز است، از طراحی ظاهری جذابی برخوردار می باشد. نیز این شاسی بلند چینی از پیشرانه چندان قدرتمندی بهره مند نمی باشد. ولی در عوض مصرف سوخت و آلایندگی مناسبی را دارد. همچین به دلیل مجهز بودن به امکانات بی نظیر در بین مشتریان ایرانی طرفداران زیادی دارد. البته که نسخه مونتاژ شده این خودرو در بازار ایران موجود می باشد.

آیا شما هم از صاحبان خودرو گریت وال ام 4 هستید؟ از آنجایی که ممکن است برای تهیه لوازم یدکی هاوال M4 با مشکل مواجه شوید، سلیم سنتر سعی در رفع نیاز شما مخاطبان عزیز دارد. بنابراین می توانید تنها با یک تماس از خدمات درجه یک ما بهره مند شوید. پس همین حالا با ما تماس بگیرید.
تماس جهت سفارش قطعه

لوازم هاوال H8

هاوال H8 با موتور 2 لیتری با ظاهری جذاب روانه بازار خودرو ایران شد. این خودرو که در ظاهر وجه تشابهاتی با سانتافه دارد، بسیار مورد توجه ایرانیان قرار گرفت. طراحی جوان پسند، امکانات درجه یک و پیشرانه نسبتا قوی از نقاط قوت این خودرو به شمار می روند. در واقع میتوان گفت این خودروی چینی توان رقابت با برخی خودروهای کره ای را دارد.

از آنجایی که هاوال اچ 8 یک خودروی تازه وارد در کشور ما به شمار می رود، ممکن است تهیه قطعات آن برای شما دشوار باشد. اگر شما هم دغدغه خرید لوازم یدکی هاوال H8 را در سر دارید، با ما تماس بگیرید. همکاران به محض ثبت سفارش، در سرع وقت محصول را به دست شما خواهند رساند.

نحوه تشخیص لوازم یدکی هاوال

این روزها بازار سیاه لوازم یدکی خودرو  رونق زیادی پیدا کرده است. تهیه قطعات یدکی هاوال با قیمت های رقابتی در بازار میتواند شما را به چالش بکشد. حتما برای شما هم پیش آمده با قیمت های ارزان لوازم هاوال وسوسه شوید. ولی باید به کیفیت محصول بیش از قیمت آن اهمیت بدهید. چگونه قطعات اصلی را از غیر اصلی تشخیص دهیم؟ از کجا بفهمیم قطعات هاوال اصلی را خریده ایم؟

مراحل شناخت لوازم یدکی هاوال اصلی

  • بسته بندی را بررسی کنید. باید با دقت بسته بندی لوازم یدکی هاوال را چک کنید و مطمئن شوید که غلط املایی در نوشتار آن وجود نداشته باشد. همچنین دقت کنید که رنگ و طرح بسته بندی، مشابه نمونه های اصلی ان باشد. به ندرت پیش می آید که طرح و رنگ بسته بندی محصولات اصلی را عوض کنند.
  • لیبل های قطعه هاوال را چک کنید. معمولا با فونت کوچک ، نام کشور سازنده را می نویسند. از گوگل استفاده کنید و مطمئن شوید این قطعه ساخت همین کشور ذکر شده می باشد.
  • نمونه اصلی محصول هاوال را با قطعه خریداری شده مقایسه کنید. در صورتی که در سایز، رنگ و تمام جزئیات مشابه باشند، کالای اصلی را خریده اید. ولی در صورت وجود هر گونه تفاوت و حتی سطح ناصاف و رنگ غیر یکنواخت، احتمالا قطعه جعلی است. قطعات غیر اصلی معمولا رنگ کدری دارند. پس قبل از نصب، حتما از اصل بودن لوازم یدکی هاوال H2 مطمئن شوید.
  • در صورت تخفیف بیش از حد و یا قیمت فوق العاده ارزان، به اصل بودن لوازم یدکی اصلی شک کنید. گاهی تولید کنندگان، محصولات خود را با تخفیف منطقی عرضه می کنند. اما در صورت ارائه محصول با قیمت های بسیار ارزان، هوشیار باشید. هیچ قطعه با کیفیتی را حراج نمی کنند!
  • فروشگاه های معتبر همراه با محصول برای شما فاکتوری ارسال می کنند. در واقع با این فاکتور ضمانت می کنند که قطعه اصلی را خریداری کرده اید.
  • و در آخر سعی کنید فقط از سایت های وارد کننده قطعات خودروهای چینی و یا نمایندگی های مجاز خرید کنید. با همکاران ما در سلیم سنترتماس بگیرید و درباره قطعات اصلی مشاوره رایگان دریافت کنید.

تماس جهت سفارش قطعه

وضعیت خرید لوازم یدکی هاوال

از آنجایی که اکنون فروشگاه های آنلاین قطعات خودرو چینی رو به افزایش می باشند، دیگر تهیه قطعات هاوال در شرایط نرمالی قرار دارد. بنابراین به سادگی و با تحقیق کردن، میتوانید فروشگاه معتبر را انتخاب کنید. مراقب باشید قطعات فیک را تهیه ننمایید. برای راهنمایی بیشتر میتوانید با مشاوران ما در سلیم سنتر تماس بگیرید.


لوازم یدکی هاوال H2

خرید لوازم و قطعات هاوال در ایران

از خودرو های پرفروش هاوال در ایران میتوان به هاوال H9، هاوال H6 و هاوال H2 اشاره کرد که توسط بهمن خودرو به بازار ایران راه یافته اند. همانطور که میدانید هاوال نمایندگی های زیادی در کشور ما ندارد. همین مسئله باعث دشواری تهیه قطعات یدکی هاوال برای صاحبان این خودرو شده است. مجموعه سلیم سنتر با سال ها تجربه در زمینه واردات قطعات خودرو، این بار بر روی واردات و فروش لوازم هاوال تمرکز داشته است. این مجموعه با ارسال سریع به سراسر ایران و سرویس دهی بی عیب و نقص، قادر به جبران این کمبود می باشد. در واقع میتوانید با خرید حضوری و غیر حضوری به قطعات کمیاب هاوال دسترسی پیدا کنید. پس دیگر نگران قطعات خودرو خود نباشید.

همانطور که می دانید خدمات پس از فروش قطعات هاوال در ایران جوابگوی نیاز مشتری نبوده است. از این رو مجموعه سلیم سنتر در پی جبران این نیاز، اقدام به واردات محصولات این خودرو در سراسر ایران نموده است.

خرید لوازم یدکی هاوال در تهران

صاحبان خودرو هاوال در پایتخت کشورمان، میتوانند به صورت حضوری و یا آنلاین به خرید قطعات هاوال بپردازند. در صورتی که کالای مورد نظر شما در سایت موجود نمی باشد، میتوانید با یک تماس آن را سفارش دهید. همکاران ما در سلیم سنتر در اسرع وقت به سفارشات شما رسیدگی خواهند کرد.

لوازم یدکی هاوال در کرج

مجموعه سلیم سنتر با سرویس دهی درجه یک و خدمات پس از فروش، آماده ارائه قطعات جانبی هاوال به سراسر ایران از جمله کرج می باشد. هموطنان کرجی میتوانند به صورت حضوری و یا تلفنی از خدمات ما بهره مند گردند. کافیست به سایت salimcenter.ir مراجعه کنند و سفارش خود را ثبت نمایند.

خرید لوازم یدکی هاوال در اصفهان

لزومی ندارد که در شهر تهران باشید تا بتوانید از خدمات درجه یک و سرویس دهی منظم سلیم سنتر بهره مند شوید. همراهان اصفهانی نیز میتوانند تنها با یک تماس و یا به صورت آنلاین، تمامی قطعات بدنه، موتوری، جانبی و یا گیربکس هاوال را سفارش دهند. به شما اطمینان می دهیم تمامی قطعات با بالاترین کیفیت و در نظر گفتن کمترین سود، جهت جلب رضایت مشتریان ارائه خواهد شد.

لوازم یدکی هاوال در سایر شهرستان ها

در صورتی که در هر یک از شهرهای ایران هستید و نمی دانید قطعات یدکی هاوال را از کجا تهیه کنید، همین حالا با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد و محصول مورد نیاز را در سریعترین زمان ممکن به دست شما خواهند رساند.


لوازم یدکی هاوال H9

انواع خودرو های هاوال

شرکت هاوال زیر مجموعه کمپانی چینی گریت وال از سال 2013 شروع به تولید خودروهای شاسی بلند کرد. محصولات هاوال نسبت به سایر خودروهای کمپانی های چینی از استقلال بیشتری در طراحی برخوردارند. کمپانی بهمن خودرو یکی از اولین شرکت هایی بود که دست به همکاری با این کمپانی زد ولی در این راه اعتبار زیادی کسب نکرد.

هاوال اچ 2 ارزان ترین و کوچک ترین مدل این خودرو می باشد که در دو نوع h2 و h2s روانه بازار چین شد. هاوال h2 با نام ایرانی وندا، یکی از اولین محصولات این شرکت بود که در سال 2014 به ایران راه پیدا کرد. ولی آنطور که انتظار می رفت در بازار ایران به موفقیت چندان دست پیدا نکرد. این خودرو به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با توان 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن متر عرضه شد. همچنین به یک جعبه دنده شش سرعته اتومات هم مجهز می باشد.

پس از آن خودروی چینی هاوال h9 با نام ایرانی خوارزم به بازار ایران عرضه شد. این خودرو به موتور 2 لیتری توربو شارژ با توان 241.3 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن متر مجهز می باشد. همچنین نیروی لازم برای حرکت کردن را از یک گیربکس هشت سرعته اتومات آلمانی دریافت می کند. از دیگر محصولات آن میتوان به خودروهای هاوال h6، h8، h9 اشاره کرد که هاوال h6 از بقیه موفق تر عمل کرده است. هاوال h6 نیز با نام ایرانی دنیرا، با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ و نیروی 170 اسب بخار عرضه شد.


مزایا و معایب خودروهای هاوال

مزایا و معایب هاوال h2

مزایا

  • طراحی ساده و جذابی که کمپانی گریت وال هاوال روی این خودرو پیاده ساخته، باعث محبوبیت زیاد این خودرو شده است.
  • هاوال اچ 2 با امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی تقریبا کامل، دست سایر رقبای چینی خود را از پشت بسته است. از آنجایی که در اغلب خودروهای تولید داخل با امکانات کم و آپشن های قدیمی روبرو می شویم، این خودرو با امکانات متعدد برای ما میتواند بسیار جذاب باشد.
  • خوشبختانه بر خلاف اغلب خودروهای وارداتی، هاوال از خدمات پس از فروش خوبی برخوردار می باشد. چرا که کمپانی خودروسازی بهمن در این زمینه بسیار منظم و فعال عمل کرده و رضایت مشتریان را جلب نموده است.

معایب

  • شتاب صفر تا صد خودروی هاوال h2 حدود 12 ثانیه می باشد که چندان هیجان انگیز نیست. البته این تقریبا به یک ویژگی اغلب خودروهای چینی تبدیل شده است و جای تعجب ندارد. چرا که این خودرو ها برخلاف ظاهر فریبنده و جذاب، از پیشرانه چندان قدرتمندی بهره مند نمی باشند.
  • مصرف سوخت کل هاوال h2 چیزی حدود 9.8 لیتر در هر صد کیلومتر می باشد. این میزان مصرف سوخت به نظر زیاد می رسد و رضایت مشتریان به همراه ندارد.

قطعات هاوال در ایران

امکانات انواع مدل های هاوال

امکانات هاوال h2 هاوال h6 هاوال h8 هاوال h9
ایربگ 6 عدد فول ایربگ دو مرحله 8 عدد 8 عدد
اسپیکر 8 عدد 10 عدد
سنسور سنسور عقب، سنسور باران، سنسور فشار باد لاستیک، سنسور فشار باد لاستیک، سنسور باران سنسور باران، سنسور جلو و عقب، سنسور فشار باد لاستیک
سقف سانروف سانروف برقی دو حالته سانروف برقی دو حالته سانروف پانورما
فرمان فرمان برقی با غربیلک چرمی مجهز به دکمه های کنترلی فرمان هیدرولیک چرمی با دکمه های کنترلی فرمان هیدرولیک چرمی با دکمه های کنترلی فرمان هیدرولیکی چرمی با دکمه های کنترلی
آینه آینه عقب الکتروکرومیک، آینه جانبی تاشو برقی مجهز به هیتر آینه های جانبی برقی تاشو مجهز به هیتر، آینه های جانبی تاشو برقی مجهز به چراغ راهنما، اینه وسط الکتروکرومیک آینه الکتروکرومیک، آینه جانبی تاشو برقی، مجهز به هیتر
چراغ دیلایت، اتولایت، چراغ مه شکن جلو و عقب، چراغ جلو هالوژن، چراغ مشایعت با قابلیت تنظیم ارتفاع، چراغ جلو هالوژن،چراغ جلو هالوژن با قابلیت تنظیم ارتفاع، مه شکن، اتولایت، چراغ مشایعت دیلایت، چراغ مشایعت، مه شکن جلو دیلایت، اتولایت، چراغ مه شکن جلو و عقب، چراغ جلو زنون، چراغ مشایعت، قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ ها
سیستم سیستم کروز کنترل، کنترل ایستایی، کنترل سرعت، کنترل پایداری، سیستم توزیع نیرو، ترمز ABS، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، سیستم تهویه اتومات دوگانه سیستم ترمز ABS، توزیع نیرو،سیستم کروز کنترل، سیستم تهویه دستی سیستم تهویه مطبوع دوگانه، سیستم ترمز ABS، توزیع نیرو، کنترل پایداری، کنترل ایستایی، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، کروز کنترل سیستم کروز کنترل، کنترل ایستایی، کنترل سرعت، کنترل کشش، کنترل پایداری، توزیع نیرو، ترمز ABS، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای،سیستم تهویه اتومات سه گانه
صندلی تنظیم برقی صندلی راننده در 6 جهت، تنظیم دستی صندلی شاگرد در 4 جهت، هیتر صندلی های جلو تنظیم برقی صندلی راننده در 6 جهت، تنظیم دستی صندلی شاگرد در 4 جهت، تنظیم برقی صندلی راننده در 6 جهت و شاگرد در 4 جهت،ایزوفیکس صندلی ها تنظیم برقی صندلی راننده در 8 جهت و شاگرد در 6 جهت، هیتر صندلی جلو،
صفحه نمایش نمایشگر 3.5 اینچی کیلومتر شمار، صفحه نمایش لمسی نمایشگر 7 اینچی لمسی نمایشگر 8 اینچی لمسی، نمایشگر 7 اینچی کیلومتر شمار

مشخصات فنی انواع مدل های هاوال

مشخصات فنی انواع مدل های هاوال

مشخصات هاوال h2 هاوال h6 هاوال h8 هاوال h9
موتور چهار سیلندر توربو چهار سیلندر توربو چهار سیلندر توربو چهار سیلندر توربو
توان 141 اسب بخار 162 اسب بخار 215 اسب بخار 241 اسب بخار
گشتاور 202 نیوتن متر 210 نیوتن متر 234 نیوتن متر 350 نیوتن متر
حجم موتور 1.5 لیتر 2378 سی سی 2 لیتر 2 لیتر
حجم مخزن بنزین 55 لیتر 58 لیتر 85 لیتر 80 لیتر
وزن خودرو 1495 کیلوگرم 1675 کیلوگرم 2750 کیلوگرم 2357 کیلوگرم
مصرف سوخت کل 9 لیتر در هر صد کیلومتر 9.1 لیتر در هر صد کیلومتر 9.7 لیتر در هر صد کیلومتر
شتاب 0 تا 100 11.9 ثانیه 12 ثانیه 10.8 ثانیه
گیربکس شش سرعته اتومات چهار سرعته اتومات شش سرعته اتومات تیپ ترونیک هشت سرعته اتومات
فاصله بین دو محور 2560 میلی متر 2680 میلی متر 2915 میلی متر 2800 میلی متر

تماس جهت سفارش قطعه>