لوازم یدکی چانگان

لوازم یدکی چانگان CS35 (148)

لوازم یدکی چانگان ایدو EADO (11)

لوازم یدکی چانگان

چانگان موتورز یکی از چهار خودروساز برتر چینی می باشد که محصولاتش در ایالات متحده به فروش می رسد. این کمپانی زیر مجموعه شرکت بزرگ فورد در چین است و از سال 1862 آغاز به کار کرد. این شرکت به دلیل همکاری با برندهای معروفی مثل مزدا، سوزوکی ژاپن و فورد آمریکا به شهرت دست یافت.

کمپانی خودروسازی سایپا در سال 1394 همکاری خود با این شرکت چینی را آغاز کرد و کراس اوور چینی چانگان را به کشور وارد ساخت. چانگان در مدل های CS35، CS95، CS85، CS75 تولید شده که فقط چانگان CS35 و چانگان ایدو به بازار ایران راه پیدا کرد. و اتفاقا ماشین چانگان CS35 با استقبال خوبی از طرفی ایرانیان روبرو شد.

سایپا مدتی پس از وارد کردن این خودرو خوش قیافه چینی، به گرایش شدید مردم به این نوع خودروهای شاسی بلند پی برد. بنابراین در شعبه کاشان سایپا، شروع به تولید و مونتاژ چانگان سی اس 35 کرد. در واقع این خودرو از نظر ظاهری یکی از جذاب ترین خودروهای چینی به شمار می رود و دل مشتری های ایرانی را نیز برده است.

سایپا این خودرو را با موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر با توان 123 اسب بخار و گشتاور 160 نیوتن متر روانه بازار کرد. شما میتوانید سایپا CS35 را در دو ورژن دستی 5 سرعته و اتوماتیک 4 سرعته سفارش دهید.

قطعات و لوازم چانگان

لوازم یدکی خودرو چانگان مثل سایر خودروها گاهی نیاز به تعویض قطعات یدکی دارد. قطعا نمی خواهید برای محصولات بی کیفیت و غیر اصلی هزینه پرداخت کنید. از این رو به شما توصیه می کنیم تا فقط برای خرید لوازم یدکی چانگان اصلی اقدام کنید. در واقع این قطعات، فابریک خودروی شما می باشند و از طرف کمپانی سازنده مورد تایید هستند.

در برخی موارد، خدمات پس از فروش نامنظمی را در عرضه لوازم یدکی چانگان شاهد هستیم. به همین دلیل صاحبان خودرو چانگان گاهی در تهیه قطعات یدکی چانگان با مشکل مواجه می شوند. فروشگاه فراز پارت با عرضه تمامی لوازم چانگان وارداتی در تهران، کرج و سایر شهرستان ها و ارسال سریع همراه با ضمانت قطعه، این مشکل را برطرف ساخته است.

خرید لوازم یدکی اصلی چانگان در ایران

متاسفانه در بازار ایران، لوازم جانبی چانگان و لوازم یدکی چانگان CS35 و لوازم یدکی ایدو غیر اصلی چانگان را می شود پیدا کرد. بهتر است بدانید که این کالاهای تقلبی میتوانند به شما خسارت سنگینی وارد کنند. بنابراین قبل از نصب قطعه، از اصل بودن آن مطمئن شوید. روشن است که در صورت استفاده از قطعات یدکی اصلی چانگان، عملکرد خودرو شما بهبود خواهد یافت. در اینجا به برخی از مزایای خرید لوازم چانگان اصلی می پردازیم:

  • اطمینان از کیفیت قطعات: بدون شک استفاده از محصول اصلی میتواند به شما این اطمینان را بدهد که قطعه با کیفیت و مورد تایید کمپانی چانگان را خریداری نموده اید. شاید کمی گران تر از قطعات افترمارکتی باشند ولی در عوض به سایر لوازم خودروهای چانگان آسیب نخواهند زد. این محصولات فابریک خودروی چانگان می باشند و قبل از نصب روی خودرو، توسط کارشناسان تست شده اند.
  • ضمانت فروشگاه: بهترین نکته در مورد خرید قطعات و لوازم چانگان این است که با ضمانت فروشگاه همراه است. کمپانی سازنده قطعات، در صورت معیوب بودن قطعه و اعلام آن در بازه زمانی مشخص، مسئولیت آن را بر عهده می گیرد.
    لوازم یدکی چانگان در تهران

مجموعه فرازپارت در تلاش است تا نیاز مشتریان قطعات چانگان در تهران را تحت پوشش خود قرار دهد. از این رو میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و در اسرع وقت سفارش خود را تحویل بگیرید.

لوازم یدکی چانگان در مشهد

همانطور که می دانید خرید آنلاین این روزها طرفداران زیادی دارد، چرا که میتواند هزینه های شما را کاهش دهد. از این رو هموطنان ما در مشهد نیز می توانند از طریق خرید سایت فراز پارت سفارش خود را ثبت کنند و در هزینه و زمان خود صرفه جویی نمایند.

لوازم یدکی چانگان در کرج

صاحبان خودرو چانگان در کرج نیز میتوانند هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین به تهیه محصولات چانگان بپردازند. ما تمامی قطعات بدنه، گیربکس، موتوری چانگان را با بالاترین کیفیت و سود کم به مشتریان عزیز عرضه می کنیم

فروش اینترنتی قطعات چانگان

مجموعه فرازپارت با سال ها تجربه در زمینه واردات خودروهای چینی، آماده سرویس دهی به صاحبان خودرو چانگان در سرتاسر ایران می باشد. کافیست یک تماس با ما بگیرید و از کارشناسان ما کمک بگیرید.

وضعیت لوازم یدکی چانگان

با گسترش فروشگاه های اینترنتی معتبر در سرتاسر کشور، میتوان گفت وضعیت لوازم یدکی چانگان تقریبا در شرایط مساعدی قرار دارد. بنابراین میتوانید قطعات این خودرو ها را به سادگی در ایران پیدا کنید. در صورتی که قادر به مراجعه حضوری در فروشگاه ما در تهران نیستید، میتوانید از خدمات آنلاین ما بهره مند گردید.