لوازم یدکی زوتی Zotye » لوازم یدکی آریو S300 Z300

نمایش 1–12 از 151 نتیجه

نمایش 9 24 36

لوازم یدکی آریو

خودرو آریو زوتی در بازار ایران، مثل سایر خودروهای خارجی نسبتا قیمت بالایی دارد و لوازم یدکی آریو S300 اصلی نیز به دلیل تحریم ها و مشکلات واردات، در حال حاضر کمیاب است. با اینحال به دلیل ظاهر فریبنده و الهام گرفته شده آریو از خودروهای ژاپنی، در بین ایرانیان طرفداران زیادی دارد.

کمپانی خودروسازی چین زوتی با الهام گرفتن از برندهای سرشناس، محصولات ارزان با ظاهری فریبنده به مشتریان ارائه می کند. زوتی Z300 یا مدل ایرانی آن، آریو S300 یکی از محصولات جنجالی و کپی بی عیب و نقصی از خودروی ژاپنی تویوتا آلیون می باشد. این سدان چینی جمع و جور، اولین بار در سال 2012 در نمایشگاه پکن رونمایی شد. در سال 2014 نیز فیس لیفت این خودرو با نام زوتی Z360 عرضه شد.

تفاوت عمده ای که بین تویوتا آلیون و زوتی Z300 وجود دارد، در پیشرانه آنهاست. در حالی که آلیون با دو موتور 1.5 و 1.8 لیتری در دسترس می باشد، قدرت خودرو زوتی از یک موتور 1.6 لیتری و 1.5 لیتری ساخت شرکت میتسوبیشی تامین می شود. در واقع این خودرو دارای قدرتی با 120 اسب بخار و گشتاوری معادل 143 نیوتن متر می باشد و به یک گیربکس 5 سرعته دستی و اتومات مجهز است.

نحوه تشخیص لوازم یدکی آریو اصلی

متاسفانه لوازم یدکی آریو غیر اصلی و بی کیفیت در بازار یافت میشود و ممکن است به وفور هم باشد. همین مسئله تشخیص قطعه یدکی اصلی از غیر اصلی را دشوار می سازد. استفاده از این قطعات ارزان ولی بی کیفیت می تواند خسارت های جبران ناپذیری به شما بزند. بنابراین پیشنهاد میکنیم که حتما قطعه آریو اصلی و مورد تایید را تهیه نمایید.

حالا از کجا بفهمیم لوازم یدکی آریو اصلی را خریده ایم؟

  • قطعات تقلبی آریو یا زوتی از نظر ظاهری با محصولات OEM یکسان نیستند. به یاد داشته باشید که ورژن فیک لوازم قابل تعویض مثل لنت ترمز، فیلتر روغن و شمع آریو در بازار بسیار زیاد است. قبل از نصب قطعه روی ماشین خود، محصول را با قطعه اصلی مقایسه کنید. آیا وزن این قطعات یکسان است؟ آیا از آلیاژ یکسانی در هر دوی آنها استفاده شده است؟ به طور مثال در چراغ جلو آریو از همان شیشه با کیفیت استفاده شده است؟
  • گواهی اصالت کالا را بررسی کنید. گاهی با بررسی ویژگی های ظاهری، نمیتوان قطعه آریو اصلی را از تقلبی تشخیص داد. در صورتی که روی بسته بندی نشان استاندارد و گواهی اصالت کالا وجود نداشته باشد، باید به آن شک کنید. پس از بررسی بارکد و برچسب مشخصات روی بسته بندی محصول خریداری شده، میتوانید برای نصب آن اقدام کنید.
  • بر روی بسته بندی بعضی از قطعات این شرکت، آرم zotye قرار دارد.
  • معمولا فروشگاه های معتبر با ارسال فاکتور به همراه محصول به شما این ضمانت را میدهند که قطعه اصلی را خریداری کرده اید.
  • و مهمتر از همه، از فروشگاه لوازم یدکی خودرو چینی معتبر خرید کنید. اگر اطلاعات کافی برای بررسی محصول ندارید، بهتر است از ابتدا یک سایت وارد کننده لوازم آریو معتبر را برای خرید انتخاب کنید. بهتر است برای خرید قطعات آریو با مشاوران ما در فراز پارت تماس بگیرید. فراز پارت آماده ارائه خدمات به شما عزیزان برای خرید قطعه مناسب با مدل و ساخت خودرو شما می باشد.

تامین قطعات آریو توسط فراز پارت

مفتخریم اعلام کنیم که مجموعه فراز پارت با سال ها تجربه قادر به تامین لوازم یدکی آریو Z300 و آریو S300 سایپا در سراسر ایران می باشد. بنابراین برای تهیه لوازم خودرو خود می توانید با ما تماس بگیرید.

  • لوازم جانبی آریو 1600: فراز پارت با سال ها تجربه در بازار قطعات یدکی خودروهای چینی، آماده فروش لوازم جانبی آریو 1600 به صورت حضوری و آنلاین می باشد. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.
  • لوازم جانبی آریو در ایران: از آنجایی که گاهی خدمات پس از فروش جوابگوی نیاز مشتریان نمی باشد، صاحبان این خودرو برای تهیه قطعات بدنه آریو زوتی در ایران مثل طلق های آریو از جمله: طلق چراغ عقب چپ آریو و طلق چراغ عقب راست آریو و  طلق چراغ جلو راست آریو با مشکل مواجه می شوند. به همین دلیل، مجموعه فرازپارت با در نظر گرفتن کمترین سود و بیشترین کیفیت، سعی در جبران این کمبود داشته است. بنابراین می توانید برای تهیه لوازم جانبی آریو در هر جای ایران با ما تماس بگیرید.
  • لوازم یدکی آریو در تهران: اگر به دنبال قطعات آریو در تهران هستید و هنوز فروشگاه معتبری پیدا نکرده اید، همین حالا با فروشگاه فراز پارت تماس بگیرید. کارشناسان ما میتوانند در اسرع وقت به سفارش شما رسیدگی نمایند.
  • لوازم یدکی آریو در کرج: مجموعه فراز پارت با سال ها تجربه در زمینه واردات و فروش لوازم خودرو چینی، آماده سرویس دهی به شهرستان کرج نیز می باشد. بنابراین برای تهیه قطعات آریو در کرج میتوانید از طریق سایت ما به نشانی farazpart.com مراجعه کنید و از سرویس دهی درجه یک و خدمات پس از فروش ما بهره مند گردید.
  • لوازم یدکی آریو در شیراز: مجموعه فراز پارت پاسخگوی نیاز تمامی مشتریان برای تهیه لوازم آریو در شیراز نیز می باشد. بنابراین کافیست با یک تماس از مشاوران ما کمک بخواهید و سفارش خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید.
  • لوازم یدکی آریو مشهد: هموطنان مشهدی ما نیز میتوانند لوازم جانبی آریو را تنها با یک تماس و یا به صورت آنلاین سفارش دهند.
  • لوازم یدکی آریو در اهواز: در صورتی که صاحب خودرو آریو هستید و در اهواز زندگی می کنید، میتوانید از سرویس دهی آنلاین ما بهره مند شوید و با خرید آنلاین قطعات آریو در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.
  • لوازم آریو در سایر شهرستان ها: در هر کجای ایران که هستید، میتوانید قطعات آریو را به صورت آنلاین از فروشگاه لوازم خودرو فراز پارت سفارش دهید. همکاران ما همواره آماده پاسخگویی و ارائه مشاواره رایگان به شما عزیزان می باشند.

خرید لوازم اریو S300

بسیاری از لوازم یدکی اریو S300 با مدل اصلی خود یعنی لوازم یدکی زوتی Z300 تفاوت چندانی ندارند. زیرا همانطور که می دانید آریو اس 300 مونتاژی داخلی از زد 300 می باشد.

سایپا از اولین شرکت های خودروسازی بود که دست به همکاری با شرکت زوتی زد. این کمپانی ماشین زوتی s 300 را وارد کرد و نام آن را به آریو S300 تغییر داد و سرانجام خودرو آریو S300 سایپا با طراحی خیره کننده دل مشتریان ایرانی را برد.

پس از استقبال ایرانیان از ماشین آریو اس 300، برخی از فعالین حوزه قطعات خودرو به فکر واردات لوازم آریو s300 اصلی افتادند تا نیاز مشتریان داخلی را برطرف سازند. مجموعه فراز پارت هم که به صورت تخصصی اقدام به فروش لوازم یدکی خودرو های چینی می نماید، با راه اندازی سایت اینترنتی، کمک به افزایش آگاهی کاربران در رابطه با لوازم آریو مورد نظر قبل از خرید را کرد.

از همین رو برای خرید مطمئن قطعات اصلی  لوازم جانبی آریو s300، می توانید با فراز پارت تماس بگیرید یا در صورت سوال و درخواست راهنمایی در رابطه با قطعه مورد نظر، قیمت و موجودی لوازم در بازار، از کمک مشاوران تخصصی ما بهره مند گردید.

خرید لوازم Z300

برای خرید لوازم یدکی آریو S300 یا زوتی Z300 به صورت حضوری یا اینترنتی باید نکاتی را در نظر بگیرید. قطعات غیر اصلی و بی کیفیت آریو زوتی دارای ضمانت کالا نمی باشند. این محصولات نیاز به تعویض زودهنگام دارند. از طرف دیگر نیز میتوانند به سایر قطعات خودرو شما آسیب جدی وارد کنند. بنابراین هرگز برای پرداخت هزینه کمتر ریسک نکنید و برای خود دردسر درست نکنید.

از آنجایی که قطعات آریو Z300 نمایندگی های منظمی در سراسر کشور ندارد، صاحبان خودرو آریو زوتی را با مشکلات متعددی روبرو می کند. در قسمت نحوه تشخیص لوازم یدکی آریو Z300 اصلی نکاتی در رابطه با تشخیص لوازم اصلی گفته شده است.

در عین حال می توانید با وارد کردن نام قطعه خود در قسمت جستجو، یا رفتن به قسمت لیست محصولات آریو و انتخاب قطعه مورد نظر خود، اطلاعات کافی را در رابطه با آن کسب نمایید. در واقع خرید اینترنتی به شما امکان دسترسی آسان به قطعات کمیاب آریو را می دهد. به لطف سایت های معتبر وارد کننده لوازم یدکی آریو ، دیگر با مشکل کمبود لوازم آریو یا لوازم زوتی Z300 مواجه نخواهید شد. فروشگاه فراز پارت با ارسال لوازم یدکی آریو در تهران، کرج و تمامی شهرستان ها، سعی دارد تا قطعه اصلی را با ضمانت و قیمت مناسب در سریعترین زمان به شما ارائه کند.