لوازم یدکی بسترن Besturn

لوازم بسترن B30 (107)

لوازم بسترن B50 (108)

لوازم یدکی بسترن

لوازم یدکی بسترن مانند قطعات هر خودرو دیگری نیاز به تعویض دارند. این تعویض قطعات ممکنه است به دلایل مختلفی از جمله تصادف و فرسودگی لوازم باشد. طبیعتا لوازم بی کیفیت از ضمانت و تاییدیه کمپانی سازنده بسترن برخوردار نیست و استفاده از آن می تواند به سایر قطعات خودروهای بسترن آسیب جدی وارد کند. پس اگر نمی خواهید با این محصولات فیک و ارزان قیمت باعث خسارت های سنگین به خودرو خود شوید، بهتر است لوازم بسترن اصلی را خرید کنید.

حتما می دانید که بازار سیاه لوازم یدکی خودروهای بسترن این روزها رونق یافته است. بنابراین به یاد داشته باشید که فقط و فقط از مراکز واردکننده لوازم یدکی خودرو چینی و نمایندگی های مجاز خرید کنید. در غیر این صورت ممکن است مجددا مجبور به تعویض قطعه غیر اصلی شوید و حتی ممکن است به قطعات دیگر خودرو آسیب برسد. مجموعه فراز پارت با ارائه قطعات بسترن اصلی و با کیفیت، سعی دارد تا دغدغه صاحبان خودروهای این برند را کاهش دهد. به همین منظور، اقدام به ایجاد سایت اینترنتی جهت معرفی قطعات کرده است. تمامی مشتریان عزیز می توانند جهت اطلاع از قیمت و خرید لوازم بسترن اصلی و با کیفیت با ما تماس بگیرند.

لوازم یدکی بسترن در ایران

بهمن موتور (زیر مجموعه گروه بهمن) یکی از شرکت های معروف در ایران می باشد که به مونتاژ و عرضه خودروهای چینی می پردازد. این روزها که بازار خودروهای چینی داغ است، کمپانی بهمن موتور با واردات خودروهای بسترن به ایران خود را بر سر زبان ها انداخته است. در واقع ابتدا خودروی بسترن مدل B50 ، B50F و مدتی پس از آن بسترن B30 به بازار ایران راه یافتند و با استقبال خوبی از جانب مشتریان ایرانی روبرو شدند.

مشتریان این شرکت، پس از مدتی با کمبود لوازم یدکی بسترن B50 و لوازم یدکی بسترن B30 در بازار ایران مواجه شدند. لذا گروهی از فعالین حوزه لوازم خودرو تصمیم به واردات و ارائه لوازم یدکی اصلی بسترن به هموطنان عزیز نمودند. گروه فراز پارت نیز با سال ها تجربه در حوزه فروش لوازم یدکی خودرو، این بار اقدام به واردات لوازم فاو بسترن نموده است.

تمامی لوازم بسترن در سریع ترین زمان و با مناسب ترین قیمت به تمام نقاط ایران توسط فراز پارت ارسال میگردد. لذا جهت اطلاع از قیمت یا خرید لوازم فاو بسترن اصلی می توانید با شماره های اعلام شده با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

معرفی کمپانی بسترن

کمپانی بسترن (Besturn Automobile) یکی از زیرمجموعه های گروه خودروسازی فاو (FAW) می باشد. از محصولات این کمپانی میتوان به خودروهای سواری بسترن B70، B50، B30، B90 و خودروهای شاسی بلند X40 و X80 اشاره کرد.

از آنجایی که مجموعه خودروسازی بسترن به مونتاژ محصولات مزدا در کشور چین می پردازد، شاید انتظار کپی برداری از این برند مطرح را از آن داشته باشید. ولی چنین نیست! جالب است بدانید خودروهای این کمپانی در ایران با نام فاو شناخته می شوند. حتما می دانید که در طراحی خودروی سدان بسترن B30 از برند معروف فولکس واگن الهام گرفته شده و به همین دلیل بسیار جذاب و جوان پسند می باشد. خودروی سدان B70 یکی دیگر از محصولات این کمپانی می باشد که از برند کادیلاک الهام گرفته است.