معرفی خودروهای چینی

خودرو JMC S350 در راه ایران!

jmcs350

خودرو JMC S350 در راه ایران! ریگان خودرو که با واردات کوپا به عرصه خودروسازی پا گذاشت، این بار تصمیم به همکای با این شرکت چینی گرفت. و در نتیجه مونتاژ و عرضه خودرو کراس اوور جی ام سی S350 را در ایران آغاز ساخت. با فروشگاه لوازم یدکی خودروهای چینی سلیم سنتر همراه شوید تا درباره این خودرو بیشتر بدانید.

مدت زمان تخمینی مطالعه: ۳ دقیقه


شرکت یوشنگ زیر مجموعه جیانگ لینگ موتور، یکی از کمپانی های خودروسازی بزرگ در چین می باشد. این کمپانی محصولات خود را با برند JMC تولید و عرضه می کند. این شرکت در سال ۲۰۱۰، اولین خودروی شاسی بلند خود را با نام جی ام سی یوشنگ S350 روانه بازار چین ساخت


نمای بیرونی جی ام سی s350

نمای بیرونی جی ام سی S350

خودروی چینی jmc s350 از نظر ظاهری به سایر رقبای چینی خود در بازار ایران شباهت زیادی دارد. به طور مثال، نمای جلو خودرو تا حد زیادی یاد آور محصولات برند MG می باشد. البته نوآوری هایی نیز در ظاهر این خودرو به چشم می خورد. چراغ های جلو با فرم کشیده و جذاب خود به خودرو جلوه اسپرت و جوان پسندی بخشیده اند. در نمای جانبی JMC S350 رینگ های ۱۷ اینچی خودنمایی می کنند. و اما در طراحی نمای عقب این خودرو از خودروی آمریکایی فورد اورست الهام گرفته و در نگاه اول شما را مجذوب خود خواهد کرد.


طراحی داخلی جی ام سی s350

طراحی داخلی JMC S350

هرچند طراحی ظاهری خودرو هفت نفره جی ام سی بسیار ساده می باشد، در عوض کابین بسیار مدرن و زیبایی را در این خودرو شاهد خواهید بود. دکمه های داشبورد خودرو در یک بخش هشت وجهی قرار گرفته است. همچنین یک مانیتور تمام لمسی ۸ اینچی در وسط آن خودنمایی می کند. جی ام سی S50 در دو تیپ ۵ و ۷ نفره قابل سفارش می باشد. اما به وضوح میتوان جای خالی نمایشگر دیجیتالی پشت فرمان را در این خودرو حس کرد.


امکانات رفاهی جی ام سیs350

امکانات رفاهی جی ام سی S350

از امکانات جی ام سی S350 میتوان به سانروف برقی، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم تهویه اتومات، سنسور باران، سنسور فشار باد لاستیک، فرمان برقی با دکمه های کنترلی، ۸ اسپیکر، تنظیم برقی صندلی ها، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، سیستم ترمز ABS، دیلایت/اتولایت، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، آینه های جانبی برقی، دوربین برقی، شیشه بالابر برقی و.. اشاره کرد.


ویژگی های فنی جی ام سی s350

ویژگی های فنی جی ام سی S350

کراس اور چینی JMC S350 به یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ با توان ۲۰۲ اسب بخار و گشتاور ۳۲۵ نیوتن متر و گیربکس شش سرعته اتومات مجهز می باشد. موتور این خودرو ساخت کمپانی فورد آمریکا و جعبه دنده آن، ساخت ZF آلمان است. با توجه به وزن بالای این خودرو، نیمتوان انتظار شتاب چندان هیجان انگیزی را داشت. با توجه به رقم اعلام شده برای مصرف سوخت این خودرو برابر با ۸٫۹ لیتر، میتوان از جی ام سی به عنوان یک خودروی کم مصرف یاد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *