معرفی خودروهای چینی, مقایسه خودرو

کوپا رویال یا کوپا فلگشیپ؟ مشخصات + فیلم + عکس!

ریگان کوپا رویال فلگشیپ

ریگان کوپا رویال (کوپا T210) حاصل همکاری شرکت ایرانی ریگان خودرو و کمپانی نوپای جیانگ نان می باشد. این خودرو در سرزمین خود چین، با نام زوتی T600 عرضه می شود. ولی در ایران نام آن را به ریگان کوپا تغییر دادند. کوپا دقیقا ورژن کوپه زوتی T600 می باشد. این کراس اوور چینی، کپی برداری شده از برندهای معروفی مثل فولکس واکن توآرگ پورشه وآئودی Q5 می باشد. از این رو ظاهر بی نظیر خودرو شما را یاد خودروهای آلمانی می اندازد. با فروشگاه لوازم یدکی کوپا سلیم سنتر همراه باشید تا به بررسی مشخصات خودرو ریگان کوپا T210 و بررسی ماشین کوپا رویال و همچنین مقایسه تیپ های مختلف کوپا (رویال، فلگشیپ، اکسکلوسیو) بپردازیم.

مدت زمان تخمینی مطالعه: ۵ دقیقه


معرفی ماشین کوپا ریگان خودرو

برای نمایش فیلم معرفی خودرو ریگان کوپا، روی ویدئو زیر کلیک کنید. 

ریگان کوپا در سه تیپ ریگان کوپا رویال (Royal)، کوپا فلگشیپ (Flagship) و کوپا اکسکلوسیو (Exclusive) در بازار ایران عرضه می شود. این سه تیپ یک سری وجه تشابه و یک سری تفاوت هایی با یکدیگر دارند که در ادامه به این موارد خواهیم پرداخت.

خودرو ریگان کوپا در دو مدل با دو موتور عرضه میگردد. در واقع دارای یک موتور ۱٫۵ لیتری توربو با قدرت ۱۵۰ اسب بخار و یک موتور ۲ لیتری توربو با توان ۱۸۰ اسب بخار می باشد. اما کمی عجیب است که موتور ۲ لیتری توربو بنزینی با ۱۹۰ اسب بخار زوتی T600 اسپرت را روی خودروی زوتی T600 کوپه نگذاشته اند.

ماشین کوپا رویال ساخت کدام کشور است؟

خودروی زوتی T600 به طور کلی دو نوع است : زوتی T600 اسپرت و زوتی T600 کوپه. زوتی T600 کوپه، یک کراس اور ساخت کشور چین است که در سال ۲۰۱۷ معرفی و  وارد بازار چین شد. زوتی T600 کوپه یک ورژن جدید و متفاوت با طراحی منحصر به فرد تر از زوتی T600 اسپرت می باشد که بیشترین تغییر در چراغ های جلو، جلو پنجره مدرن تر و ستون D به چشم می خورد. در ورژن فیس لیفت این خودرو نیز ارتفاع ماشین کمی افزایش پیدا کرده و فاصله محوری در آن معادل با ۲۸۰۷ میلیمتر می باشد.

جالب اینجاست که طراحی داشبورد T600 کوپه با سری های قبلی و مدل اسپرت آن، کاملا متفاوت است. به این صورت که دارای پنل دیجیتال، صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی و پوشیده از چرم نارنجی رنگ است. پنل ابزار دیجیتال آن فوق العاده به نظر می رسد. به طور کلی ظاهر T600 کوپه از مدل های قبلی خود بسیار اسپرت تر است.


ریگان کوپا رویال

کوپا رویال

ریگان کوپا رویال یکی از پر فروش ترین و البته پر طرفدارترین مدل های خودرو کوپا تی T210 در ایران به شمار می رود. چرا که هم قیمت متوسط و هم امکانات مناسبی دارد.

ماشین کوپا رویال در جایگاهی مابین دو تیپ کوپا فلگشیپ و اکسکلوسیو قرار می گیرد. از جمله امکاناتی که کوپا رویال را از کوپا اکسکلوسیو متمایز می سازد، می‌توان به سقف پانورما، سیستم اتولایت، آینه های برقی تاشو و سنسور باران و … اشاره کرد. که لیست کامل امکانات کوپا رویال در انتهای این مقاله آورده شده است.

اگر به دنبال خودرویی با ظاهر اروپایی، امکانات قابل قبول و البته قیمت نسبتا مناسب هستید، ماشین کوپا رویال گزینه خوبی برای شماست.


کوپا فلگشیپ

مدل آپشن دار ماشین کوپا را با نام کوپا فلگشیپ می شناسند، چرا که پرچم دار تیپ های دیگر آن می باشد. تیپ کوپا فلگشیپ یا فلگ شیپ، نسبت به دو مدل دیگر در ایران از بازار خوبی برخوردار است. دلیل این محبوبیت، تعبیه آپشن های رفاهی و تجهیزات ایمنی درجه یک می باشد که از خودروهای هم رده خود پیشی گرفته است.


کوپا اکسکلوسیو

کوپا اکسکلوسیو یکی از ورژن های اولیه این خودرو می باشد که کمتر از تیپ های ماشین کوپا رویال و کوپا فلگشیپ در بازار ایران به چشم می خورد. این تیپ دارای امکانات محدودی می باشد ولی ظاهر جذاب و فریبنده ای دارد. در واقع وجه تشابه این خودرو با سایر تیپ های کوپا در ظاهر و ویژگی های فنی آن می باشد که به صورت کامل در انتهای مقاله آورده شده است.


ریگان کوپا رویال

تفاوت مدل های کوپا

اولین سوالی که برای علاقمندان به خودرو زوتی T600 پیش می آید، این است که مدل های مختلف خودرو کوپا چه تفاوتی با هم دارند؟ تیپ اکسکلوسیو، تیپ پایه، تیپ کوپا رویال، تیپ میانه و کامل ترین و فول آپشن ترین تیپ کوپا و حتی در بین خودروهای چینی، تیپ کوپا فلگشیپ می باشد.

تفاوت کوپا رویال و فلگشیپ

ورژن فلگشیپ کوپا که طرفداران زیادی در ایران دارد، از سایر تیپ ها کمی گران تر به فروش می رسد. در واقع این تیپ با ارائه بهترین امکانات جای هیچ گله و شکایتی بر جای نمی گذارد و در مقایسه با خودروهای هم قیمت خود در سطح بالایی قرار دارد. تفاوت کوپا رویال و فلگشیپ در تجهیزات رفاهی و ایمنی این دو خودرو می باشد.

برخی از آپشن هایی که به کوپا فلگشیپ در مقایسه با رویال برتری داده اند، عبارت اند از: هیتر صندلی جلو، صندوق عقب برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور باد، کیلومتر شمار دیجیتالی و …

تفاوت ریگان کوپا رویال با کوپا اکسکلوسیو

همانطور که گفتیم ماشین ریگان کوپا رویال مابین کوپا فلگشیپ و اکسکلوسیو از نظر امکانات و تجهیزات می باشد. ورژن اکسکلوسیو کوپا هر چند از نظر ظاهری هیچ کمبودی نسبت به دو تیپ دیگر این خودرو ندارد، ولی آپشن های آن نسبتا محدود تر است.

از این رو، تیپ Exclusive در مقایسه با رویال و فلگشیپ ارزان تر است و میتوان آن را با قیمت کمتری خریداری کرد. از جمله امکانات درجه یک این تیپ ارزان کوپا میتوان به سیستم ترمز ABS و EBD، سیستم نویگیشن، سانروف، دیلایت و .. اشاره کرد. البته تمامی این امکانات در دو تیپ دیگر هم تعبیه شده اند.


ریگان کوپا رویال

امکانات تیپ های مختلف ریگان کوپا رویال، فلگشیپ و اکسکلوسیو

انواع تیپ های ماشین کوپا رویال، کوپا فلگشیپ و کوپا اکسکلوسیو از نظر ظاهری در بدنه و کابین، تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. در واقع وجه تمایز این خودروها در برخی از امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی می باشد. در اینجا به مقایسه امکانات تیپ های مختلف ریگان کوپا از نظر امکانات پرداخته ایم:

امکانات کوپا رویال کوپا فلگشیپ کوپا اکسکلوسیو
ایربگ اصلی، جانبی و پرده ای سرنشینان جلو اصلی، جانبی و پرده ای سرنشینان جلو دو ایربگ اصلی
سنسور سنسور باران، سنسور پارک جلو و عقب سنسور باران، سنسور پارک جلو و عقب سنسور پارک جلو و عقب
آینه آینه های بغل تاشو مجهز به هیتر و چراغ راهنما آینه های بغل تاشو مجهز به هیتر و چراغ راهنما، تنظیم آینه وسط به صورت اتومات آینه های بغل تاشو مجهز به هیتر و چراغ راهنما
فرمان فرمان برقی EPS فرمان برقی EPS فرمان برقی EPS
چراغ چراغ جلو پروژکتوری هالوژن، دیلایت، قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ ها به صورت دستی، چراغ مشایعت تا
منزل
چراغ جلو زنون، دیلایت، قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ ها به صورت اتوماتیک، چراغ مشایعت تا منزل چراغ جلو پروژکتوری هالوژن، دیلایت، قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ ها به صورت دستی، چراغ مشایعت تا
منزل
سیستم ها سیستم نورپردازی داخلی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، مجهز به یونایزر، دارای دریچه جداگانه در عقب
خودرو، سیستم استارت دکمه ای، سیستم جهت یابی، سیستم کروز کنترل
سیستم نورپردازی داخلی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، مجهز به یونایزر، دارای دریچه جداگانه در عقب
خودرو، سیستم استارت دکمه ای، سیستم کروز کنترل، سیستم جهت یابی، سیستم هشدار رانندگی بین خطوط
سیستم نورپردازی داخلی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، مجهز به یونایزر، دارای دریچه جداگانه در عقب
خودرو، سیستم استارت دکمه ای، سیستم کروز کنترل، سیستم جهت یابی
صندلی صندلی ها با روکش چرمی، قابلیت تنظیم اتوماتیک صندلی راننده در ۸ جهت، تنظیم برقی صندلی سرنشین در ۴
جهت
صندلی ها با روکش چرمی، قابلیت تنظیم اتوماتیک صندلی راننده در ۸ جهت، تنظیم برقی صندلی سرنشین در ۴
جهت، هیتر صندلی های جلو
صندلی ها با روکش چرمی، قابلیت تنظیم دستی صندلی راننده در ۶ جهت، تنظیم دستی صندلی راننده در ۴
جهت
صفحه نمایش نمایشگر دید عقب، صفحه نمایش ۹ اینچی نمایشگر دید عقب، صفحه نمایش ۹ اینچی، نمایشگر فشار باد لاستیک TPMS نمایشگر دید عقب، صفحه نمایش ۹ اینچی
سایر امکانات برف پاک کن ژله ای برف پاک کن ژله ای، درب صندوق عقب برقی، دوربین ۳۶۰ درجه برف پاک کن ژله ای


مشخصات کوپا رویال

مشخصات ریگان کوپا رویال و فلگشیپ

خودرو کوپا T210 با ظاهر درشت و خشن خود دارای قلبی کوچک است. اغلب قطعات این خودرو در سه تیپ کوپا رویال، کوپا فلگشیپ و کوپا اکسکلوسیو مشابه می باشند. همچنین از نظر توان پیشرانه با یکدیگر تفاوتی ندارند. انواع تیپ های کوپا با موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژ با توان ۱۵۶ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتن متری مجهز به گیربکس شش سرعته اتوماتیک در اختیار مشتریان ایرانی قرار می گیرد. در واقع پیشرانه این خودرو چهار سیلندر ۱۶ سوپاپه می باشد و شتاب صفر تا صد آن، چیزی برابر با ۱۰٫۷ ثانیه است.

نمای ظاهری کوپا T210

طراحی ظاهری جلو پنجره، چراغ های جلو، سپر و کمک فنر ریگان کوپا تا حد زیادی از فولکس واگن توارگ و چراغ های عقب این خودرو از آئودی Q5 الهام گرفته است. در طراحی لوگوی عقب ماشین کوپا رویال نیز از پورشه کاین تقلید شده است. هرچند یک کپی برداری از زوتی T600 است که خودش نیز کپی شده از خودروهای آلمانی می باشد. ولی در کل نمای ظاهری ریگان تی ۲۱۰ آنقدر جذاب و نفسگیر است که شما را راضی خواهد کرد.

نمای داخلی کوپا T210

در طراحی داخلی این کراس اور چینی، همچنان کپی برداری از خودروهای معروفی مثل پورشه به چشم می خورد. از آنجایی که چینی ها در طراحی کابین تابحال چندان موفق نبوده اند، نباید انتظار زیادی از جنس و کیفیت مواد به کار رفته در آن داشته باشید. ولی از حق نگذریم ، این یکی از بهترین طراحی های کابین خودرو توسط چینی ها می باشد.

از امکانات کابین خودروی ریگان کوپا T210 میتوان به صفحه نمایش لمسی بزرگ، سیستم اطلاعات و سرگرمی، نمایشگر دیجیتالی آمپر، صندلی های بزرگ و راحت و کلید های تهویه پروانه ای شکل اشاره کرد.
ریگان کوپا رویال
سایر امکانات رفاهی و امنیتی ریگان کوپا نیز شامل سیستم کروز کنترل، سانروف پانورما، سیستم ترمز ABS و EBD، شش ایربگ، صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی، هشت اسپیکر، گرمکن صندلی جلو، سیستم استارت دکمه ای، دی لایت، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم تهویه اتوماتیک، بالابر اتوماتیک شیشه، سیستم EPS و غیره می شود.

ویژگی های فنی کوپا T210

این کراس اور کوپا t210 دارای یک موتور ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر خطی توربوشارژ با توان ۱۵۶ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر می باشد. هرچند در بازار چینی ها به یک موتور ۲ لیتری نیز مجهز است ولی در ایران با موتور ۱٫۵ لیتری و گیربکس شش سرعته اتوماتیک عرضه می شود. با توجه به میزان نیروی کمی که این خودرو دارد، پس شتاب زیادی هم نخواهد داشت.


ماشین کوپا رویال

مزایای خودرو ریگان کوپا

همانطور که گفتیم، طراحی ظاهری کوپا T210 به قدری شیک و اسپرت می باشد که حتی توجه مردم مشکل پسند ایران را جذب می کند! نکته مثبت دیگر درباره این خودروی چینی، شتاب مناسب آن است. هر چند شتاب آن به دلیل توان ۱۵۶ اسب بخاری کم است، ولی نسبت به خودروهای دیگر با این قیمت، قابل قبول می باشد. همچنین امکانات رفاهی ریگان کوپا و تجهیزات ایمنی آن بسیار متنوع هستند.

مصرف سوخت زوتی t600 نسبتا قابل قبول می باشد و به طور کلی، چیزی حدود ۸٫۳ لیتر در هر صد کیلومتر تخمین زده شده است. انتقال نیروی این خودرو از طریق دیفرانسیل جلو صورت می پذیرد و فاصله بین دو محور معادل با ۲۸۰۸ میلی متر می باشد.


معایب خودروی ریگان کوپا

از نکات منفی ماشین ریگان کوپا T210 میتوان به قیمت بالای آن در بازار ایران اشاره کرد. شاید به همین دلیل است که خرید و فروش چندانی ندارد و بسیار افت کرده است. همچنین قطعات و لوازم یدکی کوپا به سختی پیدا می شود و قیمت بالایی دارد. از طرف دیگر، تعداد شعبه های خدمات پس از فروش این کراس اوور چینی در ایران محدود هستند و این مسئله، مالکان این خودرو را با مشکل مواجه کرده است.

ریگان کوپا یک برند ناشناس است که کمتر کسی اسم آن را شنیده و به اندازه کافی تبلیغات برای آن صورت نگرفته است. از این رو مردم به سختی به آن اعتماد می کنند و ترجیح می دهند با این قیمت، خودروهای شناخته شده تری نسبت به کوپا رویال را خریداری کنند. همچنین بهتر بود ورژن دو دیفرانسیل آن را عرضه میکردند ولی متاسفانه تک دیفرانسیل می باشد.


گالری تصاویر ماشین کوپا رویال و فلگشیپ

در زیر عکس های خودرو ریگان کوپا را مشاهده می نمایید.

ماشین کوپا رویال ساخت کدام کشور است؟

خودروی زوتی T600 به طور کلی دو نوع است: زوتی T600 اسپرت و زوتی T600 کوپه. زوتی T600 کوپه، یک کراس اور ساخت کشور چین است که در سال ۲۰۱۷ معرفی و  وارد بازار چین شد.

خودرو ریگان کوپا چند مدل دارد؟

ریگان کوپا در سه تیپ ریگان کوپا رویال، کوپا فلگشیپ و کوپا اکسکلوسیو در بازار ایران عرضه می شود. ماشین کوپا رویال در جایگاهی مابین دو تیپ کوپا فلگشیپ و اکسکلوسیو قرار می گیرد. از جمله امکاناتی که کوپا رویال را از کوپا اکسکلوسیو متمایز می سازد، می‌توان به سقف پانورما، سیستم اتولایت، آینه های برقی تاشو و سنسور باران و … اشاره کرد. مدل آپشن دار ماشین کوپا را با نام کوپا فلگشیپ می شناسند، چرا که پرچم دار تیپ های دیگر آن می باشد.

تفاوت کوپا رویال و فلگشیپ چیست؟

ورژن فلگشیپ کوپا که طرفداران زیادی در ایران دارد، از سایر تیپ ها کمی گران تر به فروش می رسد. تفاوت دیگر کوپا رویال و فلگشیپ در تجهیزات رفاهی و ایمنی این دو خودرو می باشد.
برخی از آپشن هایی که به کوپا فلگشیپ در مقایسه با رویال برتری داده اند، عبارت اند از: هیتر صندلی جلو، صندوق عقب برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور باد، کیلومتر شمار دیجیتالی و …

33 دیدگاه در “کوپا رویال یا کوپا فلگشیپ؟ مشخصات + فیلم + عکس!

  1. حسین گفت:

    سلام من آزرا مدل ۲۰۰۸دارم میخام بفروشم ازکوپا خوشم میاد ولی هیچ اطلاعاتی ندارم ازش میشه بفرمایید خدماتی داره یانه ؟ماشین زیاد عوض کردم هیچ کدوم باب میام نبودن آزراعالی بوده برام ولی دلم میخادعوضش کنم

  2. ناشناس گفت:

    برای سرویس ها باید چکار کنیم من مشهد هستم

  3. فرشید رضا تقی زاده گفت:

    سلام کدام شهر ها نمایندگی کوپا داره

  4. کوپا سوار حرفه ای گفت:

    کوپا یکی از ماشین های خوش رخ بازار هست که قابل رقابت با دیگینیتی و فیدلیتی در بازار هست با کیفیتی به مراتب بالاتر و معایب کمتر

  5. سلام گفت:

    من برای مقاله نوشتن نیاز به کپی از سایتتون داشتم ممنون میشم این مشکلم حل کنید خیلی ممنون

    1. مدیر سایت گفت:

      با سلام و احترام
      به جهت اینکه برای مقاله ها هزینه و زمان قابل توجهی صرف شده است، قانون کپی رایت اعمال میگردد.
      لطفا یک ایمیل به ادرس support@salimcenter.ir ارسال نمایید تا مقاله برای شما ارسال گردد.

  6. مصطفی دشتی گفت:

    سلام بنده هم جک داشتم هم بلریانس هر دو مدلشو یعنی h320و h230 و جک هم s3 داشتم همشون خوب بودن ولی اگر شما یک کوپا داشته باشید که منیفولد اون رو از این جدید های اصلاح شده بندازید و نشکنه هم سواریش نرم تر و هم آپشن هاش بیشتره از ماشین چینی های دیگر …
    شتابش هم واقعا به خاطر توربو بودنش عالیه ..
    ⚘?

  7. صادق گفت:

    سلام وقت بخیر و ممنون از مقاله خوبتون. من کوپا فلگشیپ دارم. میخواستم ببینم لوازم بدنه و جانبی کوپا رو موجود دارین؟ سپر جلو رو میخواستم با شلگیر و یه سری وسایل دیگه. چطوری میتونم سفارش بدم؟

    1. مدیر سایت گفت:

      با سلام و احترام
      ۱٫ نظر مثبت شما برای ما بسیار خوشحال کننده است. ممنونیم
      ۲٫ بله. تمامی لوازم بدنه، موتوری جانبی و … خودرو ریگان کوپا را موجود داریم. تمامی قطعات اصلی کوپا در سریعترین زمان و مناسبترین قیمت برای شما ارسال خواهد شد.
      ۳٫ جهت خرید سپر جلو و شلگیر و دیگر قطعات بدنه میتوانید با شماره های اعلام شده تماس بگیرید یا واتساپ پیغام دهید. همچنین اگر قصد خرید حضوری دارید، میتوانید به آدرس ارائه شده در تهران مراجعه نمایید. جهت اطلاع از جزییات قطعه مورد نظر خود هم می توانید از قسمت جستجو یا از دسته بندی لوازم یدکی کوپا اقدام کنید.
      با تشکر

  8. مختاری گفت:

    سلام
    میشه لطفا توضیح بدید که عدم هماهنگی بین‌گیربکس و موتور کوپا که خیلیا میگن چطوریه ؟ یعنی مثل ۲۰۶ اتوماتیک دیر دستور میگیره یا مشکل دیگه ای داره ؟

    1. مدیر سایت گفت:

      با سلام و احترام
      متاسفانه در این رابطه اطلاعات کاملی نداریم و مشتریان محترم هم این موضوع را بیان نکرده اند تا بحال. این موضوع را در رابطه با خودرو کوپا پیگیری میکنیم و در صورت کسب اطلاع مناسب و معتبر، حتما در این مجله در قسمت معایب اضافه خواهیم کرد.
      با تشکر

  9. tiger گفت:

    بچه ها می خواستم خواستم تجربه ی ۷۰,۰۰۰ تایی ام رو براتون به اشتراک بزارم: از لحاظ آپشن هم در سطح بالایی قرار داره حتی توی مدل رویال . کیفیت رنگش هم خیلی بهتر از ماشین های چینی دیگه و داخلی هست. از لحاظ رخ بسیار زیباست یعنی حتی خیلی ها فکر می‌کردند که من پورشه دارم. ویژگی های منفی این ماشین: کیفیت مسئول اگزوز بدرد نمی خوره و تا الان دو بار ترک ور داشته . نمایندگی هم توی تهران چند تا داره ولی زیاد مشکلات ماشین رو جدی نمی گیرن . و حالا از نظر بازار دسته دوم باید بگم که اگه قیمت کهکشانی به مشتری ندی، راحت برات فروش میره. امیدوارم بتونم کمکی کرده باشم

    1. ناشناس گفت:

      خیلی ممنونم. منم مشکلات در رابطه با اگزوزش رو زیاد شنیدم. منیفولد اگزوز انگار زود خراب میشه. ولی ظاهرش خیلی خوبه. ما یکی از فامیلامون داره انگار پورش سواره. شبیه خودرو اروپاییاست اصن بهش نمیخوره که ماشین چینی باشه

      1. مدیر سایت گفت:

        با سلام و احترام
        تشکر از اظهار محبتتان
        بله مشکل زیادی که صاحبان خودرو کوپا ریگان با آن روبه رو هستند، منیفولد اگزوز کوپا یا واشر منیفولد می باشد. این قطعه معمولا بنا به اظهار مشتریان عزیز در ماه های اولیه دچار ترک خوردگی یا خرابی می شود که باید نسبت به تعویض ان با منیفولد دیگر و همچنین تعویض واشر منیفولد در صورت خرابی اقدام نمایند. توصیه ما به صاحبان خودرو کوپا، تهیه منیفولد اصلی چدنی از فروشگاه های مجاز می باشد.
        با تشکر

  10. علی گفت:

    ممنون میشم اگه کسی این ماشین رو داره درباره خدمات پس از فروشش توضیح بده و بگه تو ایران چطوریه؟

    1. مدیر سایت گفت:

      با سلام و احترام
      خوشبختانه در حال حاضر (مهر ماه سال ۱۴۰۰) نسبت به یکسال گذشته، تامین قطعات خودرو کوپا در ایران بسیار بهتر شده است. زیرا فعالین حوزه قطعات یدکی اقدام به واردات لوازم کوپا به ایران نمودند و تا حد زیادی مشکل کمبود قطعات در بازار را برطرف ساختند. اما موردی که باید توجه نمایید اصالت قطعه وارداتی می باشد. حتما دقت کنید که قطعه ای که تهیه میکنید فابریک خودرو شما باشد.
      در ضمن می توانید تمامی قطعات اصلی، لوازم یدکی و لوازم جانبی کوپا ریگان را از فروشگاه تخصصی لوازم یدکی کوپا سلیم سنتر تهیه نمایید. ما قطعات اصلی را در سریعترین زمان و مناسب ترین قیمت به دست شما خواهیم رساند.

  11. حمید گفت:

    سلام خسته نباشید برای کوپا رویال از چه ضدیخی استفاده کنم؟ مایع خنک کننده بریزم یا ضد یخ؟ فرقشون چیه؟

    1. مدیر سایت گفت:

      با سلام و درود
      در مقاله مایع خنک کننده موتور و ضدیخ + ۴ نکته مهم! توضیحات کاملی در رابطه با مایع خنک کننده، تفاوتش با ضد یخ، نحوه استفاده، انواع مایع خنک کننده و چند نکته مهم آورده شده است. که قطعه برای صاحبان همه خودروها از جمله دارندگان کوپا رویال و کوپا فلگشیپ مفید خواهد بود.

  12. اکبر گفت:

    سلام درسته که میگن ماشین کوپا رویال منیفولد دودش سریع ترک میخوره و باید عوض کرد؟
    یکی از آشناها مدل رویال کوپا رو داره میگفت به ۵۰ روز نکشیده منیفولدش خراب شد و کلی هزینه اش شد.

    1. محمد گفت:

      من هم با منیفولد کوپا فلگشیپ همین مشکل رو داشتم مجبور شدم قطعه رو عوض کنم.
      واشر منیفولدش رو هم تعویض کردم. نمایندگی نداشت از سلیم سنتر گرفتم.

    2. مدیر سایت گفت:

      با سلام و احترام
      بله. متاسفانه منیفولد کوپا مشکل دارند و بعد از مدتی اکثرا دچار خرابی تا ترک خودرگی خواهند شد. حتی منیفولد فابریکی که برای کارخانه تولید کننده می باشد.

  13. ناشناس گفت:

    سلام
    کوپا رویال و فلگشیپ الانم عرضه میشن به بازار؟
    قطعاتشون گیر میاد؟

    1. مدیر سایت گفت:

      با سلام و احترام
      بله. انواع تیپ های خودرو ریگان کوپا را می توانید بصورت کارکرده یا صفر از بازار آزاد یا شرکت های لیزینگ خودرو خریداری نمایید.
      خوشبختانه فعالین حوزه قطعات اقدام به واردات قطعات اصلی کوپا کرده اند و در حال حاضر تنوع و فراوانی بیشتری نسبت به ماه های گذشته در بازار قطعات کوپا رویال و فلگشیپ حاکم است.
      البته می توانید قطعه مورد نظر خودرو کوپا خود را بصورت اینترنتی با بررسی قطعه از سایت سلیم سنتر و سفارش آن، لوازم اصلی را با خیال راحت تهیه نمایید.

  14. محمد گفت:

    قیمت کوپا فلگشیپ و ریگان کوپا رویال الان در بازار چنده؟

    1. مدیر سایت گفت:

      با سلام و احترام
      قیمت ماشین کوپا در دو تیپ رویال و فلگشیپ متفاوت است و در حال حاظر هم با توجه با نوسانات بازار متغیر می باشد.
      اما در حال حاضر با توجه به سال تولید و مدل خودرو، از ۷۰۰ میلیون تومان تا ۱ میلیارد و ۲۰۰ تومان می باشد.
      مجددا تاکید میگردد که قیمت اعلامی دارای نوسان می باشد. بهتر است که برای اطلاع از قیمت خودرو به سایت های خرید و فروش خودرو مراجعه نمایید.
      با تشکر

  15. سعید گفت:

    خیلی ممنونم
    مقاله کاملی درباره کوپا بود. فقط یه چیزی از معایبش به قیمت کوپا اشاره کردین که بنظرم تو بازار الان ایران در مقایسه با ماشین های همرده اش مناسبه.

    1. حسن گفت:

      این ماشین های چینی یهو گرون شدن و با ارزون شدن دلار هم پایین نمی آن انگار.
      من خودم ثبت نام کردم با یه قیمتی و بعد که خواستیم تحویل بگیریم بعد کلی عقب افتادن قیمت هم خیلی برده بودن بالا
      اما هنوز نسبت به ماشین ها ایرانی ترجیحم ماشین چینیه. بین چینی ها هم کوپا فلگشیپ خوبه

  16. جواد گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    آیا قطعات موجود توی ایران اصلی وارداتی هستن؟

    1. مدیر سایت گفت:

      با سلام و احترام
      قطعات اصلی خودرو کوپا (رویال، فلگشیپ و اکسکلوسیو) معمولا توسط واردکنندگان از کشور چین وارد می شوند.
      در حال حاضر در ایران قطعات تولید نمی گردد.

  17. حسن عباسی گفت:

    سلام و خیلی ممنون از مقالتون
    میخواستن بدونم لوازم کوپا تو ایران پیدا میشه؟ قیمتاشون چجوریه؟

    1. مدیر سایت گفت:

      با سلام و احترام
      بله شرکت هایی در ایران هستند که قطعات اصلی خودرو ریگان کوپا را وارد میکنند.
      مانند فروشگاه سلیم سنتر که تمامی قطعات و لوازم یدکی اصلی خودروهای چینی و ریگان کوپا را با قیمت مناسب و ارسال سریع تحویل شما می دهد.
      برای دیدن لیست قطعات کوپا و اطلاع از قیمت و سفارش کالا می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:
      لوازم یدکی کوپا

  18. امیر محمد گفت:

    سلام
    میخواستم بدونم چند نوع منیفولد برای کوپا موجود دارید . و برای کوپا اکسکلوسیو میخوام فرق میکنه
    ممنون

    1. با سلام و احترام
      ۱٫ منیفولد اگزوز ریگان کوپا دو نوع می باشد. یک نوع اصلی که فابریک خودرو می باشد و نوع دیگر از جنس آهن می باشد که بصورت متفرقه عرضه می گردد. در ضمن می توانید منیفولد اصلی کوپا را با قیمت مناسب و ضمانت کالا از سلیم سنتر سفارش دهید. –> منیفولد ریگان کوپا
      ۲٫ تفاوتی بین منیفولد تیپ های مختلف کوپا وجود ندارد و همه یکسان می باشد.
      برای لیست قطعات انواع تیپ های کوپا هم می توانید به قسمت لوازم یدکی کوپا مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *